Gelukkig 2013

Ten eerste wens ik jullie een heel goed, gezond en gelukkig 2012 , uhm, 2013 (altijd even wennen in het nieuwe jaar…….). Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad. Ik vind het altijd weer fijn om in het nieuwe jaar beland te zijn. Tijd voor een frisse start na al die feestdagen in december. Het is voor mij altijd een mooi moment om te kijken of ik dingen anders wil, om op te gaan ruimen en een planning te maken voor werkzaamheden in huis maar ook voor mijn projecten. Nu hebben we hier nog kerstvakantie, althans: Casper en Vera hebben nog een paar dagen vrij, Johan is alweer aan het werk. Vlak voordat ik de kerstboom ga opruimen nog even twee foto’s van mijn favoriete decoraties in de boom. De boom kreeg ik, zoals elk jaar, van mijn vrijwilligerswerkgever en kan, dankzij de kluit, in de tuin worden geplant.

2 thoughts on “Gelukkig 2013

  1. Hoi Hoi Hannah, dat vogeltje is helemaal mijn ding…ik heb vandaag ook de kerstspulletjes opgeruimd.En ook hier hebben de (klein)kids nog vakantie. Morgenochtend komen ze dus al vroeg onze kant op. Lekker een dagje thuis heen huppelen met ze. Volgende week weer het leven van alledag en dan ook weer vroeg in de ochtend op Dinsdag en Donderdag hun kant op om op te passen. Leuk om te lezen van je planning, Ik zie zojuist je kook log, ga er zo even een kijkje nemen. Voor jou een fijne avond. Groetjes Ria

  2. Ook voor jullie een op alle fronten heel goed en fijn 2013 gewenst!
    (Het bezinningsmoment vind bij mij niet meer noodzakelijkerwijs in déze periode plaats… Iedere dag is voor mij een ‘nieuw begin’ geworden..)

Geef een reactie

